VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY
-
Objednávka sa stane záväznou pre dodávateľa jej potvrdením. Dodávateľ má právo zákazku odmietnuť.
-
Objednávateľ sa zaväzuje bez zbytočného odkladu po potvrdení objednávky doručiť dodávateľovi všetky podklady potrebné na splnenie objednávky, len ak sa objednávateľ a dodávateľ nedohodnú inak. Dodávateľ je oprávnený splniť objednávku pred dohodnutou dobou dodania.
-
Dodávateľ si vyhradzuje právo na vystavenie preddavkovej faktúry za predmet objednávky až do výšky 100% hodnoty objednávky a zároveň si vyhradzuje právo splniť objednávku až po zaplatení sumy, ktorú je Objednávateľ povinný zaplatiť v zmysle preddavkovej faktúry. Pokiaľ Objednávateľ zaplatí sumu uvedenú v preddavkovej faktúre, nemá nárok na jej vrátenie, ani v prípade zmeny alebo zrušenia objednávky, pokiaľ sa nedohodne inak.
-
Doba dodania predmetu splnenia objednávky sa predlžuje o dobu, po ktorú objednávateľ neposkytne súčinnosť, najmä dodať všetky potrebné materiály potrebné na splnenie objednávky.
-
Objednávateľ je povinný zaplatiť cenu za predmet objednávky v čase určenom dodávateľom, ak sa nedohodne inak. Splatnosť faktúry je 7 dní.
-
Vlastnícke právo k predmetu objednávky prechádza na objednávateľa až okamihom úplného zaplatenia dohodnutej ceny (výhrada vlastníctva).
-
Dodávateľ je oprávnený splniť objednávku prostredníctvom tretej osoby.
-
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od tejto objednávky, prípadne, že dodávateľ nedodržal termín dodania.
-
Záručná lehota na kvalitu našich produktov je v trvaní 24 mesiacov. Záruka sa nevzťahuje na mechanické poškodenie tovaru alebo neprimeranou údržbou a zaobchádzaní s ním.
-
V prípade reklamácie požadujeme:
- Fotodokumentáciu reklamácie.
-
Doklad o dodaní tovaru dodávateľom objednávateľovi (scan faktúry s termínom dodania tovaru na mail digitalpress@digitalpress.sk)
-
Dodanie tovaru na adresu spoločnosti K – Servis tlačiareň s.r.o., Vlčie Hrdlo 20, 821 07 Bratislava
-
Písomnú reklamáciu z odôvodnením reklamácie (mailom alebo písomne – pošta.
-
Objednávateľ dodá reklamovaný tovar na adresu spoločnosti na vlastné náklady.
-
Dôvodom k reklamácii nie je, pokiaľ ide o rozmery, gramáž a/alebo zrážanlivosť tovaru doručeného na základe objednávky, rozpor z objednávkou do výšky ± 5 % hodnoty uvedenej v objednávke, odchýlky vo farbe alebo zapustení farby o 2 stupne na stupnici šedej
-
Záväzkovo právny vzťah z tejto objednávky sa spravuje ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka (voľba Obchodného zákonníka).
-
Všetky spory, ktoré vzniknú z tejto objednávky, vrátane sporov o jej platnosť, výklad alebo zrušenie, budú riešené pred príslušným Okresným súdom.
-
Dodávateľ je oprávený zmeniť veľkosť DPI v grafickkých podkladoch dodaných objednávateľom, pričom tlačové dáta nesmú mať menšie rozlíšenie ako 50 DPI pri mierke M1:1
-
Výrobca si vyhradzuje právo grafiku vytlačiť z viacerých kusov a následne ich spájať príslušnou technológiu (nadlepovanie, teplovzdušné zváranie) v jeden celok.
-
Odberateľ berie na vedomie, že jednotlivé kusy spájaných materiálov, tvoriacich jeden celok – jednu grafiku, môžu byť rozlišné v rozmere, čo spôsobí neplynulí prechod grafiky z jedného spájaného kusu na druhy. Tolerancia nepresnosti je maximálne 1% z dlhšej strany jedného kusu ktorý sa spája s druhým.
-
Odberateľ stráca právo reklamovať umiestnenie polepov na dopravných prostriedkoch pokiaľ dodávateľovi nedodal vizualizáciu umiestnenia polepov z príslušným okótovaním umiestnenia v milimetroch, alebo nedodal vizualizáciu polepov na dopravnom prostriedku v krivkách v mierke M1:1 konkrétneho dopravného prostriedku na ktorý sa dané polepy aplikujú. Táto podmienka platí len v prípade, že grafický návrh a podklady na výrobu polepu nezhotovil dodávateľ.
GDPR
…GDPR…